Godmorgon

Vilken helg man har haft. Kan väl inte påstå att det har varit den bästa. I lördags blev min vovve sjuk eller han mådde dåligt. Han blev som nästan förlamad med bakbenen. Kunde knappt gå för han skrek hela tiden sen så fick man inte ta i han heller. Så igår försökte jag ringa till två djursjukhus men kopplades aldrig fram, så jag vet inte om det är fel på min mobil för jag gjorde precis så man skulle göra för att trycka sej fram och godkända.
 
Men hur som helst idag har jag fått tillbaka min kära vovve, för nu är han sej lik. Han är glad och viftar på svansen och springer för fullt. Det är verkligen inte roligt när husdjuren mår dåligt. För han är ju som min lilla bebis hihi.
Jag misstänker att han måste ha sträckt sin rygg i lördags eller något sånt, man han kunde som ändå hoppa upp i soffan. Vi får väl se om det händer igen.
 
Idag är man ledig så det känns skönt, med det blev det en lång sovmorgon. Ja jag sov faktiskt 12 timmar, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist.
Så utvilad och pigg är både jag och min kära vovve!
 
Ha en super härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt att vovven kryat på sej,det är inte roligt när dom blir sjuka och man indet är för fel. Kram

Svar: Nä, det är verkligen inte roligt när dom blir sjuka. Kram
Nina

2014-03-10 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0