Halloween helgen!

 
En av helgens rosor, härlig ljus rosa färg.
 
Har ni överlevet helgen? Vi har haft det ganska så bra, men vi fick kasta om måltiderna som vi skulle ha i helgen. För det var tänkt att vi skulle äta skaldjur i fredags men det blev igår istället. Så det blev tacos i fredags istället för igår. Ja ni ser hur det kan bli. Det var en jobbig Halloween som slutade bra tack och lov. Det är det som får en inse att man ska verkligen ta tillvara alla dagar och njuta.
 
 
 
Den andra buketten med rosor som passade verkligen bra i helgen för den har halloweens färger.
 
Som ni ser så älskar jag rosor och jag måste varje helg ha nya, för att pryda i vardagsrummet. Jag hoppas att dom här kommer vara fin länge, för sist när jag köpte rosor så hade jag dom i två veckor.
 
 
Köpte lite roliga salsa burkar från Willys till vår tacos. Hittade öven dom där små pumpaljusen från Willys.
Jag är lite känslig mot stark mat, jag åt salsa roja och den var lite för stark för min smak, men den passade bra när jag blandade med allt annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0