Renfilé

Nu ska jag avslöja vad kvällens middag blir Örtstekt renfile med mandelpotatis & palsternackstomp krispig morot samt stekt Luleå shiitakesvamp & vodka lingonsky, jag tror verkligen att det här kommer bli gott.
Det vi har tagit hem är en helg gourmet påse från Hemmagastronomi. Jag älskar deras påsar! 
Köpte även med efterrätt också, lakritsmacarons. Så blev det en chips påse med tryffel på och minikorvar.
 
 
Kvällens vin blir Brown Brothers, jag gillar det vinet och har druckit det många gånger.
 

Kommentarer
Postat av: Suss

Oj vilken god middag hos er ikväll. Har ni redan fått snö... Huga. Ha en fin helg, kram Suss

Svar: Jag kan säga att middagen var super god =) Det blir att fortsätta att köra en lyxfredag, men skaldjur denna gång.
Den här veckan så försvann allt snö, så nu har vi där mörkt igen på kvällarna, man får se till att tända mycket värmeljus istället =)

Jag kunde inte kommentera på din blogg.
Ha en jätte bra dag! Kram
Nina

2014-10-24 @ 20:36:50
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0