Godmorgon!

Känner mej så glad och lycklig idag. För igår fick vi bort alla våra utemöbler så nu är det så tomt och fint på gården.
Vissa blommor som jag har i kruka är fortfarande så fina så dom får fortsätta att vara ute för jag kan inte kasta bort stora rosor som har knoppar som kan slå ut när som helst. 
 
Oj vad det tar tid för mej att skriva detta inlägg hihi, det är för att jag ser på Malou efter tio samtidigt. Det handlar om alkohol, ganska så intressant. För då kan jag meddela att jag har snart varit vit i en månad och jag vet att många tror att jag är gravid, men så är det inte. Jag ville helt enkelt ta en time out för att mina organ ska få vila. Jag kan säga att det känns riktigt bra. För det är så mycket som händer just nu i mitt liv. Har fått en deadline i oktober och jag ska visa riktiga bra resultat.
 
Nä, nu ska jag slita mej från datorn och gå ut och gå med min kära lilla vovve!
Ha nu en riktigt härlig dag!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad duktig du är, borde också göra det :) rensa kroppen på gifter! Kram.

Svar: Tack det var snällt sagt =) Insåg att jag har inte haft vit månad på år och dar så nu kändes det som att det var på tiden. Ska nog göra så varje år =) Kram
Nina

2014-09-15 @ 19:45:37
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0