Mitt hår!

Ibörjan på maj så har jag bokat in en klipptid hos min frisör. Jag tänker att det är dags att göra något med mitt hår. Man skulle kunna säga att nu har jag experimentera med det i 6år, dvs jag ville se hur långt hår jag kan få. Det verkar som att det blir inte längre än så här.
 
 
Den här bilden är från oktober 2015 och jag hade just toppat håret. Så mitt hår är längre nu.
 
Jag kommer nog kapa mitt hår en hel del i maj, tänkte att frisören ska få fria händer, det blir spännande och se vad som händer får väl bara hoppas att jag inte kommer ångra mig, men håret växer ändå ut igen.

Kommentarer
Postat av: gaby

det kan vara roligt att ändra frisyr.Det blir nog fint. kram

Svar: Tack =) Kram
Nina

2016-04-22 @ 23:23:24
Postat av: Anonym

Kör hårt! Blir garanterat super fint. Åh håret växer ju ut igen ☺

Svar: Exakt, det gör ju det. Det var så jag tänkte =)
Nina

2016-04-24 @ 06:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0