Framtiden om 2010!

Vad fan, jag skriver även en lista om vad jag tror om 2010.

Jag kommer ju gå ut skolan i juni, så självklart hoppas jag att jag kommer ha ett nytt jobb då. Ett jobb som jag tycker om och får gärna handla om mitt stora intresse om kläder.
Jag har läst mitt astro om 2010. Ni ska nu få höra vad det stod om det.

Jungfrun

Sommaren blir lugn men resten av året blir kaotiskt. Det är ganska sannolik att du byter jobb eller i varje fall arbetsplats. Flera förändringar dyker upp. Många av dom lönar sig för dej men det är inte säkert att du accepterar dom direkt bara för det. Du trivs med ett långsammare tempo.

Det här astro hittade jag i Sofis Mode, så jag skrev inte ner allt, men jag gillade speciellt det här som jag skrev om. Så jag hoppas verkligen att jag får ett annat jobb!!! Tror stenhårt på det här.

 

Sen så tror jag att det kommer hända en hel del 2010, men bara bra saker! För det här kommer vara mitt år, Ninas år!

Självklart har jag många nyårslöften, det börjar redan gälla den 1 januari. Det handlar om att jag ska bli mer nyttigare, bli snällare mot mej själv. Våga ta mer risker. Sluta upp att vara orolig. För jag är lite orolig på vad som ska hända när jag har gått ut skolan. Så ska jag även sluta fundera om tänka om... för det gör mej bara stressad och det är dåligt.  Som sagt det är ett Nina år det kommer bli.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0