Fredagsmys!

Nu har verkligen våran fredagsmys börjat. Maten är i ugnen så det är snart klart, sen har jag även lite överraskningar till min sambo, han vet inte vad jag har köpt hihi.
Så blir det att se på Idol ikväll.

Imorgon ska vi på julbord, ska verkligen bli gott. Det är med min sambos jobb som vi ska med. Sen är det ju Lucia på söndag, så då ska vi på kalas eftersom min pappa fyller år då. Så det blir riktigt trevligt. Ni ser att det kommer hända en hel del i den här helgen. Ha nu en riktigt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: CArin

Vilken härlig helg. Jag ska också på julbord i dag!! =)



Gott....gott....gottttttt



Ha de bäst

2009-12-12 @ 10:28:19
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0