GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig nyårsafton!
Jag ska börja fixa till mej snart, eftersom kl 15:00 ska vi vara hos min brorsas familj för att fira in det nya året. Så då blir det att börja äta tilltuggen som jag och min sambo fixade till igår. Kan säga att det smakade riktigt bra vi var ju tvungen att test smaka så man vet vad man bjuder för något hihi. Till det har vi köpt skumpa. Tycker att man ska börja med ett glas skumpa när det är nyårsafton!

Kan meddela att vi vann inget på bingolotto igår. Men min sambo vara nära vinna 2 miljoner eller världens största tv. Själv var jag nära vinna 100kr eller homestyling hihi.

GOTT NYTT ÅR så hörs vi och syns nästa år! Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Gott Nytt År gumman!

2009-12-31 @ 13:03:10
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Inga-Lill Enmark

Hej Nina! Jag vill önska Gott slut och Gott Nytt År Till dej och Magnus Hoppas ni får ett jätte bra 2010 och att ni får en bra nyårskväll med Famijen Nicke Hälsa dom också från mej och Leif!!!!!!!!

Lev väl Kram!!!

2009-12-31 @ 13:20:53
Postat av: Malle - Hockeyfru

Gott nytt år söta du! =)

2009-12-31 @ 13:25:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ha en trevlig kväll.Var rädda om er.Kram.

2009-12-31 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0