Hej på er!

Vill tacka er som har kommenterat till mej om min gårdag! Jag uppskattar verkligen er och det kändes även skönt att få respons!

Skulle egentligen till skolan idag, men jag orkade inte. Har riktigt ont i huvudet, men det är väl för att man har funderat mycket och det har även blivit en hel del tårar. Kan fortfarande inte släppa det. Det är som en film som bara spelar om och om igen i mitt huvud.
Eftersom jag inte kunde sova inatt så tyckte min sambo att jag skulle ringa hem och prata med min föräldrar och det gjorde jag, det blev bättre då, men så fort jag hade lagt på luren så började jag gråta igen, så ni kan ju tänka er hur mina ögon ser ut idag. Det var så pinsamt idag när jag träffade en granne när jag var ute med min vovve, jag tror att han såg att jag såg lite skum ut idag, för jag kunde inte vara trevlig. Grannen har alltid sagt att dom tycker att jag är så glad när jag träffar dom, men idag kan jag inte. Vill inte heller vara glad idag, eller jo det är klart att jag vill vara glad för då känns allt mycket lättare.
Jag kan säga det som har hänt är att någon eller några som är bland mina nära och kära mår inte bra. Mår inte dom bra så mår inte jag bra. Jag vill så gärna att det ska gå över. Det är min största önska som jag har just nu.

Ska försöka skriva om min lördag senare idag.

Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina!! vil bara att du ska veta att jag tänker på dig och hoppas att vad det än är så ska du se att det ordnar sig!! livet är inte alltid lätt! har haft det väldigt tufft själv med olika saker men på något sett lyckas man ändå kämpa sig framåt man måste ju!! idag tex fick jag reda på att en tjej har spridit falska rykten om mig på facebook! och jag har inte ens facebook så antagligen är det någon som har hittat mig på min blogg och är väldigt avundsjuk eller vad det nu kan vara!! hon har iallafall hittat på en massa saker om mig o mina vänner !! och jag har inte en aning vem det kan vara heller:( så nu har jag lösenordsskyddat min blogg eftersom jag inte vill att personen ska komma in där!! vill du ha mitt lösenord så får du maila mig så skickar jag det till dig!!



hoppas allt löser sig för dig med!! o kom ihåg du är inte ensam!!! kram!!!!

2009-12-15 @ 14:07:01
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gumman vad har hänt?? Du kan maila mig.

2009-12-17 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0