Kan inte sova!

Förstår inte varför jag inte är trött. Men det är kanske för att man är så utvilad, men samtidigt så har jag en känsla som att det är något som jag har glömt.
Vete tusan vad jag ska hitta på. För jag ska upp kl 07:00 idag.

Jag läste ut boken Elsas Mode ikväll. Det tog lite tid för mej att läsa ut boken men det är för att jag har inte orkat och läsa på kvällarna. Sen är jag en sån som gillar att läsa böcker just när man går och lägger sej i sängen. Kan säga att jag gillade verkligen boken! Hoppas att det kommer en fortsättning för man vill veta vad som händer med Elsa.
Så jag rekommendera att ni läser boken hihi.

Kommentarer
Postat av: CArin

Nä du ,vi har aldrig snö här, .. Minns inte senast vi hade det om jul. Förra året hade vi nog bara snö som låg i 2-3 dagar. Bor ju i Halland ( Falkenberg) , långt ner i landet och hit hittar aldrig snön...

2009-12-02 @ 09:42:54
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0