Mina julklappar!

Då var det dags att visa upp vad jag har fått i julklapp.



Som ni ser så fick jag det här samt i kuverten så är det pengar, mi like it! Hihi



En penna med mitt namn på. Det står Nina En glad person med stor viljekraft.



Dödskalle armband från Åsitas. Jätte snyggt, ska ha det på mej på nyårsafton!

 



Biocheckar samt ett presentkort på Sushi Bar. Kan säga att redan nu i januari ska vi gå och se på Snabba cash.



Här är väggordet som jag bytte ut idag. Hade fått fel vara först för på den så stod det kärlek med stora bokstäver, men jag ville ha i skrivstil. Så den här ska hänga i sovrummet ovanför sängen, kommer bli snyggt. Kommer lägga ut bilder sen när jag har hängt upp den.

Sen så har jag blivit rätt så inspirerad av bloggar som jag har läst att de har haft väggord med God jul. Så jag kunde inte låta bli att köpa God jul för den var på halva priset. Så den hamnade i vardagsrummet.



Det blev väl snyggt?

Har ni börjat ta bort julsaker än? Jag tog bort igår min adventsljusstake. Eftersom jag har inga nya ljus att stoppa i ljusstaken. Så det blev lite mindre på bordet.

Jag och min sambo köpte inga julklappar till varann. Istället har vi skaffat en comhem boxer med 60 kanaler, så det är som vår julklapp tillvarann. Den kommer ju kosta en del varje månad. Så vi är nöjd med det.


Kommentarer
Postat av: maria

så mycket fint du fått!!=) armbandet från Åsitas gillade jag verkligen!! likaså dina väggskyltar också fina!!=), har ju liknande själv!!=)kram

2009-12-28 @ 15:23:26
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det är roligt mad julklappar.och speciellt når man får det man önskar.De var fina.Kram.

2009-12-28 @ 19:50:36
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack, jag är verkligen nöjd med allt det jag har fått =) Kram

2009-12-28 @ 22:08:58
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: CArin

Tjo hej. Fian julklappar. Armbandet ver ju sjukt snyggt, min kompis Vera hade verkligen gillat det. Det blir till att se snabba Cash så fort den kommer. JOLE KINNAMAN du vet;)

2009-12-28 @ 23:45:52
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0