Sjuk!

Det blev inte att gå till skolan idag. Hade redan igår ont i halsen men idag gör det ondare. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk för det var idag som vi skulle börja planera vårt projekt men jag fick reda på att alla i vår grupp är sjuk idag utom en. Så det gör mej lite lugnare.
Jag har kommit på en hel del saker som vi skulle kunna göra med vårt projekt så tänkte jag forska lite vidare på det sen ska jag säga till dom andra i min grupp så får dom säga vad dom tycker.

Idag tänkte jag även göra min önskelista till julklappar hihi, lite roligt måste man ändå få ha.

Kommentarer
Postat av: maria

usch inte roligt att vara sjuk!!! inte svininfluensan bara väl?!!:( du får krya på dig!!kramis maria!

2009-12-03 @ 12:39:39
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0