Tidningar!

Tänkte att jag skulle berätta att för några veckor sen var jag med på en tidningsundersökning. Som tack för hjälpen fick jag en liten prenumeration på en tidning, jag valde Hänt Bild, så jag kommer få 4 nummer gratis. Har fått mitt första nummer idag, så det är ju kul att man har fått lite skvaller som man kan läsa.
Vi har även fått prova på att ha morgontidningen gratis i en hel månad. Gillar sånt som är gratis. =) Men tyvärr har jag inte hunnit att läsa morgontidningen än, så jag ska väl ta och göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är bra när det är gratis.Allt kostar ju.

2009-12-15 @ 21:00:00
Postat av: maria

åhh alltid kul med sånt!!!!=D kramar maria!

2009-12-15 @ 22:55:36
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0