Då var det klart!

Det gick jätte bra med min redovisning! Ska ta det från början.
När jag kom till skolan imorse så pratade jag med läraren och så att jag skulle vilja va först och redovisa för jag vet att han sa imåndags skulle vi ha lottdragning om vilken tur och ordning vi skulle börja. Så när han skrev ner nr från 1-14 så fick vi dra lott, men han gjorde en fuling och gav mej siffran 1 så jag fick börja. Snacka om att jag blev glad att han gjorde så. Så jag var den första med att redovisa. Det gick jätte bra för mej och jag fick jätte bra kommentare och nån kritik. Så jag är jätte nöjd men det är klart att man kan bli bättre. Men det är så skönt att jag fick min revansch mot förra gången när jag var riktigt dålig med min redovisning. Jag kan meddela er en sak att den här gången så gick det smäre för en annan i klassen och vad tror ni jag ser då? Jo jag ser han som skrattade åt mej när jag redovisade förra gången sitter och flinar ut mycket som helst åt den personen som det gick dåligt för idag, jag tycker att han ska skämmas för hans redovisning tyckte jag var den sämsta på redovisningen idag. Kan inte fatta hur en vuxen person som är snart 40 år kan sitta å flina så där åt folk. Han vill verkligen sänka en. Men jag kan säga att jag kollade inte alls på han nu när jag stod där framme och berättade. Så jag tycker att alla var bra idag förutom han.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Så skönt att det gick bra.

2009-11-25 @ 18:59:40
Postat av: CArin

satta han och skrattade ???? Vilken idiot. Jag hade aldrig kunnat hålla min trut om jag sett det där. Jag hade minsann stält honom mot väggen och frågat vad det handlade om... Blir riktigt upprörd här i soffan när jag läser om detta!!!!! Agggrrrrr

2009-11-25 @ 20:57:19
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: maria

nej gud vad säger du?!!! en vuxen man i 40 års åldern sitter o flina sådär!!! fy fan vad arg jag blir!! vilken jubelidiot!! så gör man ju inte!! jaja det finns ju som sagt idioter överallt! man får bara strunta i dem bara det är ju de som mår som sämst själva och antagligen var han avundsjuk på dig för att du fixade det så bra och inte han haha;) ha det bra Nina o godnatt=)

2009-11-25 @ 22:44:49
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0