Paket!

Jag är nämligen med i Buzzador och när man är medlem där, så får man olika erbjudan på kampanjer som man kan vara med i. För när du anmäler dej att du vill vara en Buzzador så får man fylla i saker som man är intresserad av, sen får du erbjudan/kampanjer om såna saker som du är intresserad av. Det kostar inget att vara med i det. Det är bara roligt och så får du gratis saker hihi. 
Jag anmälde mej till kampanjen Neutrogena 2 in 1 wash mask. Så jag har fått hem en tub som jag ska testa.



Tyvärr så är bilden suddig, för jag var tvungen att ta den med min mobil, eftersom jag fick slut batteri i kameran.
Jag fick även med en hel del engånsförpackningar som jag ska dela ut till mina vänner och höra hur dom tycker produkten är.

Vill ni bli medlem så är det bara trycka på bilden eller där jag har skrivit Buzzador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0