Mitt jobb!

Nu ska jag visa allt det jag har shoppat från där jag jobbar. Men sen har jag shoppat annat också som inte är från jobbet.
Jag är på Rabalder. Vet inte om ni vet vad det är för affär. Dom säljer kläder med hög kvalité och många kombinations möjligheter.

Victoria grovstickad omlottcardigan med knytband av satin.  60% bomull 40% akryl. Kostar 899kr.



Barbara randig tunika med luva. 100% bomull. Kostar 899kr. Har även köpt lackleggins från MQ som jag ska ha på mej när jag har den här tunikan, då blir det lite tuffare intryck.



Vera stickad assymetisk omlottcardigan. 50% akryl, 25% ull, 15% mohair och 10% alpacka. Kostar 899kr.



Vet inte vad den heter eftersom den var på rea så kostade den bara 180kr. Gjord av 50% ull, 32% bomull och 18% nylon.



Som ni ser är allt stickat så det är ju skönt när det är vinter, jag lär ju inte frysa hihi. Men jag har hitta mer kläder som jag vill ha från dom men jag ska ju göra ett modekollage så då ska jag visa det. Jag ska även visa med dom här kläderna på också.

Hittade även det här halsbandet på H&M. Kunde inte låta bli att köpa det eftersom jag gillar såna här pärlor. Kostar 149kr.



Nu får jag verkligen inte shoppa något mer =)

Kommentarer
Postat av: Gaby

Omlottcardiganen med rosetten var häftig,tunikan är ju mycket användbar.

2009-11-04 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0