Hej på er!

Jag orkade inte skriva något inlägg imorse. Det är så sjukt att man är så trött på morgonen, alla min klasskompisar är också trött på morgonen så det måste hänga med vädret. Man blir inte så glad när man stiger upp och ser att det är dimma och mörkt ute. Men det är tur att det vänder snart.
Man blir nästan deprimerad av skit väderet. När ska snön komma?

Jag gjorde klart min redovisning material igår så nu ska jag bara öva på allt det jag ska säga. För imorgon smäller det hihi. Kan säga att den redovsning som jag ska ha handlar om att jag är en butikschef för en sportaffär, så jag ska presentera mej för mina medarbetare samt berätta vad jag har för regler för dom och hur jag är som chef samt vad jag har för strategi mm. Så ni förstår att jag ska se mina klasskompisar som mina medarbetare. Så det kommer bli en intressant redovisning, för alla har samma uppgift. Sen kommer vi få betyg hur vi var på redovisningen. Så det är rätt så seriös uppgift. Sen kommer jag även få kritik hur dom uppfattade mej. Så det kommer bli jobbigt, eftersom jag har problem att ta emot kritik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0