Hemma jul hos Chicnina!

Nu ska ni få se lite bilder på vad jag har gjort idag hihi.



Den här granen hamnade i hallen, så nu lyser det jätte fint där. Det är verkligen mysigt att vara i vår hall nu hihi. Jag tror att den här granen har jag haft i ca 20år, det är verkligen en lång tid. Förut hade jag även gilitter iden men då upptäckte jag nån dag att glittret hade smält fast på en lampa, så jag vågar inte ha nå glitter på granen nå mer.



Min fina elljustake, den har jag väl också nästan haft i 20år.




Fick så svårt att välja vilken bild jag skulle ta med så det blev att jag tog både bilderna. För den första bilden visar så fina krukorna och dom stora svarta bollarna är. Den nedersta bilden vissar hur fin stjärnan är hihi.

Sen så har jag så klart tagit fram mer saker, men jag får visa sen, tänkte att jag skulle vänta in min sambo så han får vara med när vi ska tända det första ljuset, sen ska vi även dricka glögg och äta pepparkakor. Ni märker ju att det är idag vi ska fira första advent.

Kommentarer
Postat av: maria

så fint det blev!!!=) och ha en mysig kväll då!!!!=)

kram kram!

2009-11-30 @ 17:44:35
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Mysigt.

2009-11-30 @ 19:21:09
Postat av: Anna-Sofia

Jättefint! Förstår att du trivs hemma =)

2009-12-01 @ 08:29:36
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0