Ut med pengar!

Har haft en bra dag på jobbet. Det kom lite nya kläder och det var jätte snyggt. Speciellt en klänning/tunika, den är så skön att ha på sej samt att den går att ha på sej med struprörsjeans eller leggins till. Jag kommer nog köpa den, sen så hittade jag även en svart kort kjol som är riktigt fin som jag vill ha. Får ta bilder imorgon så ni får se.

Har nu även fått min räkning från djursjukhuset. Alltihop gick på 7000kr, men tack och lov har man djurförsäkring så det blev 3000kr som jag ska ut med. Det var även den summan som jag hade räknat med. Så min vovve kommer inte få julklappar iår, han fick en operation. Nu måste han börja tjäna pengar till mej hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0