Aloe Vera!

Nu har man sett Mammas pojke, vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag hade som inte tänkt följa den serien, men nu känns det nästan som att man måste följa serien eftersom Maja är med. Man såg inte henne så mycket i dagens avsnitt.

Jag har kommit på en briljant idé, ni vet krämerna som jag köpte i söndags på Apoteket. Jag har använt den ena som som är gel. För att smörja ena vaden eftersom det kliade så mycket där när det hade svält upp. Så nu har jag smort in hela mej med gelen och den funkar jätte bra, för nu kliar det inte alls. Jag har som inte vågat smörjat in utslagen, för nu är jag rädd för att få allergisk reaktion för allt. Som jag skrev om tidigare så tror jag verkligen på Aloe vera, det är ju en bra växt. Nu har det verkligen bevisat det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0