Äntligen hemma!

Nu är man äntligen hemma. Vilken dag det har varit. Hade min jobbintervju kl 15:30. Satt en halvtimme och pratade, dom hade en del frågor som dom ställde till mej. Men det känns som att jag gjorde bra ifrån mej. Så jag hoppas att jag har gjort bra intryck på dom och att dom väljer mej. Jag fick reda på att 80 st hade sökt det här vikariatet och det var bara 8 st som dom tog ut på intervju. Så jag är verkligen glad över att vara en av dom 8, men jag hoppas att dom ändå väljer mej. Så nu ska jag inte funderar så mycket mer på det. Får veta nästa vecka måndag eller tisdag om jag har fått det.
Just ja jag frågade även dom varför dom valde mej, det är ju som kul att få feedback. Så dom sa att jag verkar vara ambitiös och att jag går den här utbildningen som jag gör just nu, samt att jag har testa på olika jobb samt att jag har fått jobba med olika sorters kunder. Sen att jag hade även skickat in en bild på mej.

Det här hade jag på mej idag.
Byxorna från Gina Tricot
Toppen från Lindex
Armband från H&M

Min vovve ville vara med på bild =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0