Avslappnad!

Det var verkligen skönt att få massagen, för nu är man som människa igen =) Jag gick ju som sagt på stan innan jag skulle få massagen. Så då jag var in till VILA, kan säga att jag såg inte alls kläderna som jag hade sett på nätet och som jag hade tipsat om. Det får mej att undra om jag har sett fel eller något sånt. Jaja.

Hann även en sväng på MQ, måste säga att jag gillar att dom har märket Paris Kate & I. Det var så snygga kläder som dom hade fått in av det märket.  Det var mycket sammet och silke. Hittade speciellt en jätte fin silkeklänning, kommer tyvärr inte ihåg vad den kostar. Men den klänningen skulle jag verkligen vilja ha. Hittar inte heller nån bild på den på nätet så jag kan inte visa hur den ser ut.

Nu måste jag åka iväg igen. Det blir min nästa punkt som jag har på min lista, det är till djursjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0