Dags att gå och sova!

Nu är det på tiden att jag går och lägger mej. Har skola imorgon. Det blir att stiga upp tidigt, så jag hoppas att jag kommer somna fort, för jag vill gärna sova bra inatt. Inget mer hostande vill jag ha. Har alla fall tagit nått som liknar som hostmedicin.

Kan säga att jag har testat nu kläder som jag har tänkt ha på mej på klassfesten. Tror det kommer bli bra, så imorgon efter skolan måste jag hinna fixa naglarna också. Sen måste jag en sväng på stan. Ska lämna tillbaka en klänning som jag köpte igår på H&M. Inser att nu måste jag verkligen spara pengar till min resa till Stockholm. Så nu har jag verkligen köpstop. Jag har ju beställt kläder som kommer senare men dom räknar jag inte med som köpstop eftersom det är ju redan beställt.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0