Köpa köpa!

Jag missade min första intervju idag. Men hon visste att det var inte säkert att jag skulle dyka upp, så det är ju lugnt. Trodde inte att det skulle ta två timmar hos frisören, men nu vet jag om det till nästa gång om jag ska planera in något efter ett frisör besök =)
Men med den andra intervjun gick det riktigt bra, men jag kan säga att det tog 1½ timme att göra intervjun, så jag blev rätt så trött i slutet. Men det är för jag är inte så pigg, men känner att man är fortfarande lite sjuk.
Jag hann även hämta ut en sak innan min andra intervju skulle börja. Kan säga att jag såg den blusen redan igår när jag var på stan och provade den.  Fick då reda på att den hade just kommit in. Så den här handlade jag idag för min pengar som jag fick när jag fyllde år. Så man kan ju säga att det är en födelsedags present hihi

 

Som ni ser är det en Odd Molly blus. Den är så snygg att ha på sej. Men det kommer ni få se en annan dag.



Nu är det ju inne med rutigt och flanelltyg. Den är verkligen söt. Så jag är super nöjd med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0