Glad!

Idag har jag mycket att berätta om, vet inte inte riktigt vad jag ska börja med.
Men jag kan börja med att idag hade vi en kort skoldag, riktigt skönt =) Vi gick igenom nyckeltal som vi ska ha med på provet.
Men det jag vill berätta om att det skulle komma en man till skolan idag och berätta om att dom ska starta en ny Intersport affär i Boden. Så det har visst kommit ut en ansökan att dom söker en butikschef, han ville berätta det för oss. Men han dök aldrig upp, men tydligen så vill han att vi ska söka dit. Jag vet inget mer, han kanske kommer nån annan dag och berätta, för tydligen hade dom redan fått in 300 ansökningar, men det verkar som att dom är mer intresserad av oss, det låter ju riktigt bra.
Så jag kommer självklart söka det jobbet. Fast jobbet startar i mars, och vi är ju inte klar med skolan förrän i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0