H&M rea!

Nu när jag har kollat genom H&Ms rea, så hittade jag lite grann som jag skulle kunna tänka mej att beställa. Som dom här skorna. Kostar bara 79,50kr. Det är ju riktigt billigt, för ord pris är 298kr.

Sen har vi den här kjolen, gillar färgen. Passar ju nu när det är höst. Kostar också 79,50kr. Ord pris 199kr.

Den här kjolen har jag, fast då i svart färg. Men gillar även den här färgen också och speciellt nu när den är på rea. Kostar 124,50kr. Ord pris 249kr.


Som ni ser är det mest kjolar som jag hittade på rean som jag skulle vilja ha. Så kommer den sista kjolen som jag hittade. Kostar 98kr. Ord pris 298kr

Jag tror och vad som känns just nu så blir det nog att jag beställer. Tycker att jag förtjänar en liten presten. Men jag ska tänka över en liten stund först.

Hittade även den här blusen på deras hemsida. Den är inte på rea. Kostar 199kr. Tycker att den är söt och gullig. Men jag vet inte riktigt om det är min stil. Har lite svårt att se om jag skulle passa i den. Fast endå gillar jag den.

Som sagt nu ska jag funderar lite hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0