Man går aldrig hem utan en påse från stan!

Så klart var jag tvungen att handla när jag var istan. Men det blev inte klänningen från Gina tricot. Jag tycker att den såg finare ut på nätet än i verkligheten. Sen så var det fullt med folk på gina tricot så alla provhyttar var upptagan orkade inte att stå och vänta på min tur. Så jag skippade helt och hållet klänningen =)

Men som sagt kunde jag inte låta bli att köpa något annat. Ska ta en bild på det sen när jag får tid, så ni får se vad det var för något som jag har köpt. När man köpte dom sakerna så gick lite av pengarna till Rosa Bandet.  Det är bra, det gjorde ju även när jag köpte kläderna från Lindex så gick det också pengar till Rosa Bandet. Så nu uppmanar jag er, om ni har har skänkt något till Rosa Bandet så gör det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0