Min samling!

Nu har jag tagit kort på alla mina parfymer. Jag har sammanlagt 20st. Jag gillar verkligen att samla på mej saker. Det kan vara från parfymer, hudkrämer, smink, väskor, lipgloss och lipstick. Jag förstår mej inte riktigt varför jag samlar på mej så där mycket. Är det nån som vet varför? Då vill jag gärna ha en förklaring.



Då ska jag börja nämna vad alla parfymerna heter.
Vi börjar med min favorit. Sen blir det utan inbördes ordning.

♥ Viktor & Rolf: Flowerbomb
♥ Burberry: Brit                                                                                                                                             ♥ Christina Aguilera: Christina Aguilera (hennes första parfym)
♥ Davidoff: Cool Water
♥ Agent Provocateur: Agent Provocateur (deras första parfym)
♥ Agent Provocateur: Maitresse
♥ Jean Paul Gaultier: Classique
♥ Issey Miyake: L´eau d´issey

♥ Paris Hilton: Paris Hilton (hennes första parfym)
♥ Paris Hilton: Just me

♥ Paris Hilton: Heiress

♥ Paris Hilton: Can can

♥ Jessica Simpson: Fancy

♥ Gwen Stefani: L.A.M.B.

♥ Victoria Beckham: Intimately Beckham

♥ Carolina Gynning: Go Girl

♥ Calvin Klein: Contradiction

♥ Calvin Klein: Obsession

♥ Calvin Klein: Eternity


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jisses vad många du har! Jag kör på Issey Miyake, Burberry Brit och Brit Sheer, Laura och Versace Crystal-något...:)Kram

2009-10-12 @ 15:50:42
Postat av: Nina

Till Sanna: Jag vet att det är många parfymer som jag äger =) och nu har jag hittat en till som jag vill ha. Det är som att jag inte kan få nog av parfymer hihi. Kram

2009-10-12 @ 16:14:37
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken samling! Din Flowerbomb, har du Edp eller Edt? Jag har funderat på att köpa den nu ett bra tag, men minns inte vilken av dem det var jag testade, haha :p

2010-08-01 @ 12:14:47
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0