NEJ!

Det blev ett nej som jag fick idag. Fick nämligen inte jobbet =( Jag tänker inte hänga läpp för det. Jag är så glad att jag fick komma på en intervju av 80 personer. Det är en stor framgång för mej =) För jag brukar aldrig bli uttagen till en intervju. Jag är jätte nöjd över svaren som jag gav dom när dom ställde frågorna till mej. Så där har jag inget klagande.

Nu har jag bokat in en tid för min vovves operation. Så det blir början på nov. Måste ta reda hur dyrt det kommer bli, kanske är dags att ta det på hundförsäkringen.
Jag ska fortfarande ge han antibiotika, det är riktigt jobbigt. För jag har försökt på alla sätt. Tyvärr är det som en spruta som man ska ge han i munnen, och jag kan säga att det är riktigt problem att få upp hans lilla mun. Så hittills har jag kunat sprutat den antibiotikan på bröd som jag har gett han, men nu är han less på att äta bröd så nu måste jag hitta på något annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0