Nu mina kära vänner!

Tror jag att det är dags att gå och lägga mej. Är ganska trött och jag har sett på tv hela kvällen så det är kanske inte så konstigt att man bli trött.

Blir en rolig skoldag imorgon. Vi kommer ha två föreläsningar om Luleås Näringsliv och senare på dagen har vi den andra föreläsningen om Visit Luleå. Så det kommer bli intressant.
Imorgon är det min sista skoldag den här veckan, rätt så skönt men som vanligt har jag många skolarbeten som jag måste göra och läsa böcker.
Jag avslutar med dom vanliga orden natti natti hihihi

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja de är det verkligen! tack! hihiihi ja kan tänka mig de, så mysigt att bara sitta o sippa på ett glas vin :D jo, lite..med ostbågar o bubbelvatten så går det bra;D

2009-10-07 @ 10:14:38
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0