Nya domen!

Nu ska man hämta ut nya tabletter imorgon. Nu ska jag äta allergitabletter för det som jag har fått tack vare antibiotikan. Det verkar som att det ska aldrig ta slut. Så jag hoppas nu på att min infektion har gått till sej i vaden, eftersom jag inte kan forsätta att äta antibiotika. Jag är så less på att åka till vårdcentralen hela tiden, vill inte vara sjuk längre. Sen sa läkaren att när jag har blivit frisk så måste jag boka in en ny tid för att ta reda på om jag är allgerisk mot antibiotika. Eller att jag är bara överkänslig mot det just nu.

Det känns som att all tid går åt att jag är sjuk. Allt var så bra igår, och nu är det skit. Men jag ska vara stark.
Så nu måste jag ha mer koll på vaden om den blir större eller om jag får feber, för då vet jag att jag har infektionen kvar.
VILL BLI FRISK NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0