VIP-kväll!

Det jag fick från Djurmagazinet var en inbjudan till deras butik som dom nu har byggt om. Så det ska vara Vip-kväll nu på fredag. Ska bli intressant för dom kommer ha Fredrik Steen där han är känd från TV4 Plus Hundcoachen. Men dom kommer även ha erbjudan och sånt. Så det är ju bra för jag behöver köpa mer hundmat.
Min vovve är jätte bortskämd, vet inte hur många olika godissorter han har. Jag gillar att köpa hundgodis till han. Men jag ska säga han är inte överviktig. Han är riktigt smal. Jag vill alltid ge han den bästa maten och godis.
Det blir jag och grannen som kommer åka på den här vip-kvällen. För hon hade också fått en inbjudan.
Skulle även finnas tilltugg till oss människor hihi.


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0