YSL Parisienne

När jag var på stan så kunde jag inte låta bli att lukta på den här parfymen.



Den luktar hur gott som helst. Måste säga att den tillhör en av mina favorit dofter. Den här kan jag tänka mej att få i julklapp. Den kostar från 695-795kr beroende på hur många ml.

Själva doften är söt och feminin, med ros som en av de mest framträdande noterna.

Snälla sambo köpt den här till mej i julklapp eller nån! hihi

Jag älskar parfymer. Gillar allt som luktar gott. På den tiden när jag var singel så hade jag fullt med parfymflaskor i kylskåpet (har än idag så). Så varje gång när det var fest hos mej så skrattade folk alltid att jag hade så många parfymer i kylskåpet istället för mat. Så ni kan ju tänka er hur det såg ut.
Jag får väl fota nångång på alla parfymer som jag äger.

Har ni inte luktat på den här parfymen så gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0