Domen blev...

Ja ni, det var ingen fettknöl, dom trodde att det var mollusker som barn brukar få. Så dom frågade om jag hade barn. Och det har jag ju inte. Shit, barn kan verkligen få konstiga virus och vilka smittbärande dom är.
Ska tillbaka imorgon till vårdcentralen för att lägga om mitt sår, fick ju sy ett stygn. Så nästa vecka ska jag ta bort mitt stygn.
The good news är att knölen är borta och jag hoppas att jag inte får tillbaka den på något annat ställe.

Och så fick jag inviga min nya jacka. Gillar den verkligen, men det var lite för kallt att ha på sej den idag. Förstår inte hur det har kunde vara så kallt idag, det är tillomed kallt i lägenheten. Det är nog dags att slå på värmen.

Kommentarer
Postat av: maria

ja visst är det!!=)

2009-09-28 @ 17:29:20
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0