Godmorgon!

Jaha, idag blir det inte så mycket vettigt gjort. Kommer stort sett jobba hela dagen idag. Just nu är jag inte på humör att jobba. Men så fort man kommer till jobbet så komme det gå bra.
Tänkte efter jag har slutat jobbet så ska jag låna hem filmen Dumpa honom.



Har läst boken. Är det nån som har sett den här filmen? Var den bra?
Sen har jag även tänkt se Wallander-Cellisten. Gillar mer Beck. Men det är inget fel på Wallander heller.




Och har ni sett den? Var den bra?

Det är så här min dag och kväll kommer se ut =)
Så blir det att jobba igen imorgon, samma pass.
Ha en bra lördag!


Bilder från Moviezine

Kommentarer
Postat av: Mariah

har inte sett den wallander filmen. Jag klippte enbart topparna i mitt hår.

2009-09-26 @ 17:29:12
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

va härligt! kommer nog ha min lååångt in på hösten hihi! härligt med filmkväll, inte sett någon av dom :)

2009-09-26 @ 22:41:43
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0