Godmorgon godmorgon!

Då har vi måndag här. Kollade ut genom fönstret och ser det vackra höst vädret. Hela 7 grader och mulet, inte så lockande. Det är tur att man ska stanna inne idag.
Jag får inte ens ut min vovve, för jag har lyft upp han i vår säng, han gillar verkligen att sova där.
För så fort man har lyft upp han i sängen så går det inte att lyfta ner han. Men det är tur att han väger så lite hihi Så det är bara lyfta ner han. Tog just dom här bilderna på han.




Sen frågade jag han om han vill gå ut och då gör han alltid så här



Han lägger sej alltid på rygg och det går ju inte att låta bli att man börjar skrattar för att man tycker att han är så söt =)

Nä, nu ska jag lyfta ner han från sängen så kan vi gå ut och gå, för sen blir det att läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0