Dagens!



Baslinne från H&M
Tröjklänning från Rabalder.
Lackleggings från MQ.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin outfit! och vad roligt med H&M-paket :-)

Solisarna kostade 1100kr är så nöjd med dem. Hoppas på att kunna använda dem snart.



Ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-04-26 @ 19:16:09
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Älskar randigt,både på tvären,lodrätt,härsan och tvärsan,hi,hi.Kände mej så trött och glåmig,så jag har köpt en färgglad typ tunika i vitt och lila.Provade en smalrandig klänning i vitt och mörk rosa,skitläcker.Gissa?Inte kunde jag ha den dom hade bara kvar en s.Typiskt.Skit.Ja,ja jag är gla ändå. Du ska ha det,kram.

2010-04-26 @ 19:27:12
Postat av: maria

tusen tack Nina!!=D alltid kul o höra!! ja jag älskar verkligen den där klänningen=D



fin du var i randigt!!=) kram kram!

2010-04-26 @ 21:08:16
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0