Film!

Som vanligt har jag hunnit med att se lite filmer ihelgen.



Självklart måste man se alla Wallander filmer som kommer ut. Det var kul att Per Morberg är med i filmen.
Ni vet ju hur Wallander filmerna är, man får alltid ett slut. Jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Det här är en rysare. Varför den här filmen lockade mej är för att Megan Fox (Transformers) och Amanda Seyfried (Mamma Mia) är med i den. Då tänkte att det är kanske inte så dålig skräck film eftersom dom är ju kända. Men filmen var bara så där, inte alls skrämande.

Töntiga, blyga pluggisen Needy och den coola, självupptagna cheerleadern Jennifer är bästa kompisar fast de inte har så mycket gemensamt. De får ännu mindre att dela när Jennifer helt plötsligt får smak på människoblod efter en fruktansvärt brand på den lokala baren.
Jag ger den bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Bilder från Moviezine.

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är ju så typiskt,vi betalade av lånet på den för ca ett halv år sedan o så ska den börja krångla nu?!! de brukar ju säga att när man gjort det så ska den börja krångla,nä men vi har nog denna ett tag till var nog inget större fel ,vi är inte så sugna på att ta lån när man inte har några nu,men hur man än gör så måste man ju ta lån någon gång till en ny bil man måste ju ha bil!



ja jag förstår dig!! fy inte roligt att vara bakis!! är det värsta jag vet att må illa o spy fyyyy, men det var längesedan nu o hoppas slippa det igen,kan dricka något glas vin eller en cider men inte mer längre,tycker inte det är gott heller för den delen!! lagom är bäst=)



ha det bra kramis maria=)

2010-04-06 @ 13:30:28
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0