Funderar och funderar!

Jag fattar inte vad det är med mej just nu. För det känns som att luften bara pyser ut från mej. Kan inte koncentrera mej på att göra klart schemat. Vill inte räkna ut nån arbetstid, vill inte göra det här. Men det är bara bita i det sura äpplet. För sen kan jag ju belöna mej med att se på Desperate housewives i lugn och ro. Gillar inte när man får såna här dagar. Men det är tur att dom är inte långvariga hihi.
Men jag tror att allt handlar om tentan på fredag och det här schemat som jag inte är 100% nöjd med. Men det är väl så när man vill vara nöjd med allt. Dvs jag är en perfektionist, kanske både bra och dåligt.
Hur är ni?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du fick gjort det du skulle :) Tyvärr missar jag DH ikväll eftersom sambon skulle se på fotboll, nåja jag får se reprisen på sönd. :)



Kram

2010-04-20 @ 20:10:40
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Sv: du vet iallafall om att du gör fel, det är en bra bit på väg. Frukost är viktigate målet, då kommer ju förbränningen igång! om man bara äter 2 stora mål så kommer kroppen ta åt sig all energi eftersom den ställer in sig på "svält" mellan målen eftersom du får i dig alldeles för lite mat för sällan. Ät ofta, det är jätte bra och det är inte svårt att börja äta ofta precis ;)

Ha en jätte mysig kväll, kramar!

2010-04-20 @ 21:32:11
URL: http://amandafalk.se
Postat av: maria

ja du kommer att bli en toppen chef!!=) det är klart att man måste "köra" lite med sin personal! så de verkligen gör något haha tro mig det finns de som bara drar bena efter sig bl.a på mitt gamla arbete KappAhl ,kunde jag fått anställning istället som alltid ställde upp i vått o torrt och jag stod ju inte o sov precis på arbetsplatsen!!!! men men så är det bara!! det tycker jag är en viktig sak annars att man som chef anställer rätt folk på rätt plats,finns så många som är på fel ställen!!!:/



ja jag förstod vad du menade med ordspråket!!=) givetvis så ska man behandla andra så som man själv vill bli behandlad!!

2010-04-20 @ 22:55:19
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0