Girl Next Door!

Igår såg jag den här filmen.



Girl next door är en rysare, men jag kan säga att den är mer som en drama thriller. Handlar om en sommar 1958 i USA. Tolvåriga pojken David ser att det flyttar det in två flickor ( Meg och susan) till granngården. Eftersom deras föräldrar hade dött i en bilolycka. Så dom bor hos sin  psykiskt instabila moster Ruth och hennes tre söner. David blir kär i den äldre systern Meg, och märker att flickornas närvaro i huset väcker svartsjuka hos Ruth. Mosterns verbala kränkningar övergå snart i fysisk misshandel, och både hennes egna söner och barnen i bostadsområde deltar i övergreppen.

Det här en av dom sjukaste filmer som jag har sett, den är verkligen rå. Sen innan filmen börjar så står det att det är en True Story, jag tycker verkligen ni ska se den. Jag tycker att den var så hemskt, kan inte fatta att det finns så sjuka människor. Människor är helt otroliga. Man blir mörkrädd.
Så därför ger jag den ♥♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥. För den väcker så många känslor i en. Man blir irriterad, förbannad och ledsen. Jag lovar ni kommer fälla en tår.


Bild från Videotoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0