Godmorgon!

Snön som kom igår ligger lite av det kvar på vägen idag. Men huvudsaken att det är plus för då kommer det inte bli halkigt.
Min sista jobbar dag den här månaden. Jag har ju inte sagt till er att nu på fredag ska jag ha tenta är lite nervös över det. Så imorgon har jag ingen skola så då blir det att läsa böcker och göra lite skoljobb.  För sen kommer jag ha skola från tisdag till fredag.

Nu är det dags för frukost och se på en film som jag lånade hem från jobbet igår. Vi orkade inte se den igår. Har fortfarande inte hittat min nyckel, blir bara arg när jag tänker på den.


Kommentarer
Postat av: maria

vad segt att det fortfarande behöver komma snö!! men som du säger det är ju plusgrader,då försvinner det väl förhoppningsvis snart!



det kommer gå jättebra på fredag ska du se!!! kram kram!=)

2010-04-18 @ 13:39:51
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

mys med fruksot och film på morgonen :D

Ha en jätte bra söndag!

2010-04-18 @ 14:02:43
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Sanna

Hej Nina! Idag gick mina auktioner på tradera ut, fick ihop drygt 800kr :) Borde skapa ett konto på banken speciellt för det här, efter några lyckade auktioner är Bayswatern min. Kram!!

2010-04-18 @ 16:12:22
Postat av: Neha

Kommer du inte ha nått sommarjobb då?=)

2010-04-18 @ 20:32:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Sanna! Vad kul att det gick bra på tradera, det var ju inte dåligt att tjäna 800kr. =) Pengar är alltid bra!

Tycker verkligen att du gör rätt i som sparar till en Bayswatern =) Kram

2010-04-18 @ 21:52:56
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Inte är det kul med läskiga typer,det förstår jag.Ser att du ska ha en tenta på fredag,är det något speciellt ämne,eller är det sammandrag av allt ni läst?Jag ska hålla tummarnaför dej,det kommer att gå bra ska du se.Ha det bra.

2010-04-18 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0