Godmorgon!

Idag vaknar man tidigt. Det verkar som att min hund mår inte alls bra. För igår när jag kom hem från jobbet så skrek han bara och även först då åt han upp sin frukost. Idag väckte han mej tidigt, och vill inte igen äta nån frukost. Men när jag provade ge han godis då åt han. Nu har jag även blött ner hans mat och han vill ändå inte äta något, förstår inte varför han ska göra så här. För det slutar alltid med att han spyr för han inte har ätit något, gillar inte när han är så här. Man blir bara irriterad, för jag fattar inte vad det är med han.

Tror jag ska gå och lägga mej igen och sova nån stund till, för jag känner att jag är inte på världens bästa humör sen är jag även trött.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Stackars din lilla vovve,vad tråkigt att han ska må dåligt,förstår att du är orolig,synd att dom inte kan prata.Hoppas han kryar på sej.Kram.

2010-04-19 @ 09:52:48
Postat av: maria

nej stackars lille vovven! hoppas det ordnar sig och han vill äta snart!! kram!

2010-04-19 @ 13:28:48
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0