Godmorgon!

Idag är det Valborg! Det innebär att det är min och sambos 3-års dag. Tänkt att det har redan gått 3 år sen han och jag blev ihop hihi. Så grattis till oss!

Vad som händer idag är att vi ska fira valborg hos mina föräldrar så kommer även min morbror dit och moster, så det kommer bli trevlig dag och kväll.
Kan avslöja en sak att jag och min sambo har köpt en magnum flaska mousserande vin, så det är 1,5L. Ganska mycket, men det är tur att det är gott.

Men nu ska jag göra mej klar för att vara på Rabalder. Visar en bild senare på vad jag ska jag på mej ikväll.
Så vill jag även passa på att önska er en trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh Grattis till er!!=D hoppas du får en toppen Valborg!! =) här blir det god mat o dryck!=) kramis!

2010-04-30 @ 11:23:03
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till er!!=)

ja tänk vad tiden går fort, har ju 3 årsdag i sommar jag:)



hur är det med vovven? har han börjat äta igen?

kram på er båda, filippa skickar en krya på dig puss till lill vovve=)

2010-04-30 @ 11:42:55
Postat av: Nina

Grattis till er! Ha en mysig afton :)

Kram.

2010-04-30 @ 15:08:31
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis t er,då!:) Hoppas det håller i sig, även om jag inte har hört talas om dig innan, så hoppas man alltid att förhållanden ska hållas, för dens skull(:

2010-04-30 @ 15:13:32
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Linda! Tack så mycket! =) Det stämmer att ni har tre år till sommaren. Får alltid för mej att ni har varit längre tillsammans än vad jag och min sambo har varit hihi. Tre år är verkligen mycket och mer år ska det bli!

Vovven mår bra nu, har börjat ge han lite av sitt hundfoder. Så än så länge är det inte diarre, men dom är ändå lösa. =) Han hälsar tillbaka till Filippa! Ha en trevlig Valborg! Kram

2010-04-30 @ 15:17:51
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0