Ingen bra lördag!

Har ni haft en bra lördag?
För mej känns det som att det har varit mest otur för mej. För det första så gick det inte bra hos tandläkarn, kan bara säga jädrans visdomstand. Sen så har det snöat här, så gatan är nästan vit igen, men tack och lov att det är + 1 för jag har ju sommardäck på min bil. Men det har gått bra och köra. Sen verkar det som att jag har tappat bort min nyckel till mitt skåp som jag har på jobbet. Jag är en sån som aldrig tappar bort saker, så jag fattar inte vart min nyckel är. För förra söndagen använde jag ju nyckeln på jobbet. Men jag ger upp jag har letat överallt.
Så ni kanske förstår att jag är lite småputt just nu.


Kommentarer
Postat av: maria

då förstår jag att du inte haft en sån bra lördag!! hoppas allt ordnar sig!!! inte kul med dem där visdomständerna! jag var jätteorolig sist när jag var där trodde de skulle dra ut den! men så länge man inte har ont eller det är hål i den så behöver man inte göra något åt den!



hoppas du hittar din nyckel!! den ska nog komma fram ska du se!! hoppas du får en lugn o skön söndag iallafall kram maria!

2010-04-18 @ 13:36:17
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0