Ledarskap!

Slutet i skolan blir bara närmare och närmare. Som idag hade vi en annan lärare för sista gången. Så idag avslutade vi vår kurs i Ledarskap och imorgon har vi tentan.
Att få läsa om ledarskap har varit jätte roligt. Som idag tog vi upp om besvärliga och svåra samtal. Så vi hade lite rollspela kan man säga där vi höll på med olika uppgifter  tex om alkoholproblem mm. När vi pratade om det så var jag chefen och en av mina klasskompisar vara medarbetare så hade vi samtalet om det. Det var inte lätt kan jag säga. Men det är ju sånt som man får ta när man är chef.
 
Nu på måndag så börjar jag om igen på Rabalder, ska vara där i 5veckor. Kommer blir riktigt kul. Får man hålla på med kläder igen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag förstår att du läst intressanta ämnen,vad roligt.Då går ju tiden också fort.Jag ska hålla tummarna för dej imorron,det ska nog gå bra,ta det lugnt.Kram,kram.

2010-04-22 @ 20:48:42
Postat av: Nina

Tack så mycket! =) Joo jag vill verkligen att det ska gå bra imorgon. Kram

2010-04-22 @ 21:54:53
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0