Måndag!

Då är man snart klar med sin gruppuppgift. Ska bara ren skriva det sen skicka in det till läraren. Så då har jag bara kvar att göra arbetsschema idag.

Nu när jag var till stan så passade jag även på att boka in en tid för linsbyte, skulle egentligen ha gjort det för länge sen. Men nu på fredag ska jag äntligen göra det. Sen har jag även bokat in en halvkroppsmassage som jag ska göra i maj, för sist jag fick massage var i oktober. Sen så är det så bra att jag har ett presentkort till det, så då blir det gratis för mej hihi. Så den här månaden har jag bara linsbyte som utgift. Det är därför jag inte har shoppat något. Sen är det bara håret och bilen som jag har kvar på stora utgifter. Får se när jag gör det.

Nu ska jag börja skriva ihop filmerna som jag har sett ihelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0