Onsdag!

Det gick bra iskolan, och jag behövde inte heller redovisa hihi. Men det roliga var att man insåg när man gör ett schema så kommer inte alla vara nöjda. Det är kanske bara en själv som är nöjd. För dom som fick redovisa blev ganska sågad av dom andra i klassen. Dvs att dom skulle inte kunna tänka sej att jobba så.
Imorgon ska vi prata om Besvärliga och svåra samtal, det innebär bland annat när man ska säga upp nån eller ja vad som helst.

Men nu är det dags för middag, sen funderar jag på om jag ska åka ut till storheden och handla lite trevlig mat som vi ska ha i helgen och något gott dricka till det.  

Kommentarer
Postat av: maria

åhh tack så mycket Nina=) jo men jag tyckte den smakade gott!! krusbär/päron var ju detta ,jag är inte så mycket för just kolsyrat vatten annars men eftersom det var en nyhet så var jag inte sen o testa alltid kul när det kommer ut nyheter!!=)



vad kul att det gick bra i skolan och att du slapp redovisa!!! ja det där kan ju inte vara lätt o göra schema!! jag menar hur man än gör så går det ju aldrig att göra alla nöjda så är det ju tyvärr alltid någon som ska sätta sig på tvären!



det där om att säga upp folk kanske är nåt min gamla chef borde gått o lärt sig!! hon skötte det ju inte allt för smidigt när jag fick sluta:( slängde fram en lapp o sa i princip "här skriv på" :O en liten varning innan så man vet och kunde sökt nåt annat!! hade ju varit himla bra!! hade haft jobb idag till 99,9 procent om hon hade varit ärlig mot mig:/...sjukt!

2010-04-21 @ 22:55:50
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

Att bo i hus är underbart.. Allt man fixar och renoverar är för egen vinning. Samma sak här. Husen strax utanför centrum eller på landet är mycket billigare. Vårt ligger i centrum men vi kom undan strax under 2 millioner. ( Tack vare att vi kände hon som sålde).. Tur. Annars hade man fått punga upp en halv mille till där =)



Ha de

2010-04-22 @ 00:20:43
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0