The Box!



Cameron Diaz och James Marsden har huvudrollen i filmen. Det handlar om att dom är ett par och en dag kl 06:00 på morgonen får dom ett paket. I paketet är det en box, och det är om den det handlar om. För dom har ett dygn på sej att komma fram till om dom ska trycka på knappen eller inte. För trycker dom på knappen så ska dom få 1 miljon dollar, men då kommer nån dö nånstans i världen. Det är ingen som dom känner.
Trycker dom inte på knappen så händer det inget, istället kommer nån annan få det erbjudandet.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, för ibland var den jätte bra och spännande. Och ibland så spårade den ut. Det är en Science-Fiction, Skräck, Thriller genre på den här filmen.
Men jag ger den bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥ just för slutet annars hade den fått en 3:a.


Bild från Moviezine.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Cameron Diaz är super bra :D

Sv: Men du får äta det nästa gång du går på italiensk, lovar (nästan iallafall) att du komemr gilla det!

Ha en otroligt bra långfredag, GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 12:50:27
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Gaby

Förstår att det kan kännas mysigt att kunna få sova i sitt gamla flickrum och få känna sej liten igen.Idag är det ju långfredag,när man var liten trodde man att den dagen var jättelång,och så kändes det faktiskt.Jag har också sett The Box,tycker så där om den. Ha det bra.

2010-04-02 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0