Bra dag!

Nu börjar den här dagen/kvällen gå mot sitt slut. Och jag är jätte nöjd över dagen, har fått mycket gjort. Även lägenhetsvisningen gick bra, min granne kunde inte bestämma sej, så hon kanske vill se den igen och jag sa att det är ok. För lägenheten som jag har är egentligen jätte mysig och så är den gammal, sen är det även trägolv i alla rummen, förutom badrummet förstås hihi.

Imorgon ska jag träffa en gammal kompis, som jag umgicks mycket med i högstadiet och gymnasiet. Så vi ska luncha ihop, det kommer bli trevligt. Sen har jag väl inte så mycket mer att göra imorgon.
Men jag kan säga att på fredag ska min brorsdotter komma och sova över hos oss, det kommer bli trevligt för då ska vi se på Idol finalen så blir det pizza till middag sen ska vi även ha något gott och äta till Idol, det kommer bli en rktigt mysig fredag hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0