Godmorgon 1 december

Wow, tänk nu är det första december. Då är det inte så länge till jul.

Som ni ser så har jag vaknat tidigt idag, jag är jätte pigg så det är ingen idé att sova nå mer. Jag tror jag vet varför jag är så pigg, det är för att jag är lite orolig över en sak som jag egentligen inte behöver vara orolig över. Men det går som ändå inte låta bli och tänka och fundera.

Nä, jag tror att jag ska höra av mej till min chef nu och höra om det blir nå jobb imorgon. För jag vet att han är vaken.

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Välkommen till kallkällan.. Kommer kunna ta promenader om du vill så! Hihih,, Ang butiken så blev jag själv chockad. Den bara stod där och roppade på mig :D Gud vad fina ljusbrickan är som du köpt!

2010-12-01 @ 14:47:25
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0